Kurulum hatalı olduğunda buna benzer sorun çıkar.
Muhtemel sorun desktop için yetkili kullanıcı yok.
Desktop için kullanıcın yetkili olması gerekiyor onun içinde kullanıcı home klasörlerine tanımlayıcı yerleştiriliyor.
Tabii ki kurulum doğru yapıldığında bütün bu işlemlere gerekj kalmıyor.
Kurulumda hatalı birşey yok.Sadece 1 sunucuma kursam neyse.Tüm sunucularda bu sorun var.Hatta Hem Gnome hemde Kde ile denediğim sunucular var.Bunlardan başka birşey olmalı.