• 12-08-2010, 19:58:51
    #10
    zbahadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatalı kurulum dediğim mutlaka bir şey var yoksa çalışırdı değilmi?
    Hatalı kurulumdan kastım sizin hata yapmanoz değil paketlerde de olabilir. Yetki sorunu olabilir. Pek çok şey olabilir.

    Bende bu işi 10 yıldan fazladır yapıyorum ama arada bende de oluyor.
    Tabiki olabilir.Sonuçta otomatik yükleme yapıyor.Ama sorunun kaynağını bulabilmiş değilim.
  • 12-08-2010, 20:49:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    gnomenin hata vermeden çalışması çok nadir oluyo sen gnomeyi tamamen kaldırıp dediğim sekilde kde kurup dediklerimi yaparsan çalıscaktır uzakmasaüstü
  • 12-08-2010, 21:15:43
    #12
    Ben Uzakmasaüstünden bahsetmiyorum ki ? Ayrıca Sorun ne Gnome da ne Kde de. Uzakmasaüstü bağlantısı var.Ancak Bu bağlantının bir yerinde hata var ve hatadan dolayı sadece desktop kayıp.Diğer işlemler sorunsuz yapılıyor.Down/Up yapabiliyorum vs vs. Ancak Otomatik yüklenen bileşenlerin birisinde kesinlikle bir hata var.En az 20 Kere kurdum farklı sunuculara yeri geldi formatladım.Gerek Kde Gerek Gnome denedim.Şuan ikisi beraber kurulu ancak KDE tanımlı.Ama kesinlikle bileşen hatası var.
  • 12-08-2010, 22:12:27
    #13
    Üyeliği durduruldu
    valla bende ilk kurmaya çalıstığımda gnome kurmustum sonra bendede aynen bu senin screenlerdeki hata gibi hata almıstım sonra gnomeyi kaldırıp kde kurduğumda baktım desktop var hersey var yani
  • 12-08-2010, 23:12:28
    #14
    Şuan bendede Kde yüklü ancak yine masaüstü yok..