zbahadir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
VNC Kurulumunda Ekran Hatası
13
●791
- 12-08-2010, 21:15:43Ben Uzakmasaüstünden bahsetmiyorum ki ? Ayrıca Sorun ne Gnome da ne Kde de. Uzakmasaüstü bağlantısı var.Ancak Bu bağlantının bir yerinde hata var ve hatadan dolayı sadece desktop kayıp.Diğer işlemler sorunsuz yapılıyor.Down/Up yapabiliyorum vs vs. Ancak Otomatik yüklenen bileşenlerin birisinde kesinlikle bir hata var.En az 20 Kere kurdum farklı sunuculara yeri geldi formatladım.Gerek Kde Gerek Gnome denedim.Şuan ikisi beraber kurulu ancak KDE tanımlı.Ama kesinlikle bileşen hatası var.
