Hatalı kurulum dediğim mutlaka bir şey var yoksa çalışırdı değilmi?
Hatalı kurulumdan kastım sizin hata yapmanoz değil paketlerde de olabilir. Yetki sorunu olabilir. Pek çok şey olabilir.

Bende bu işi 10 yıldan fazladır yapıyorum ama arada bende de oluyor.