Konu
VNC Kurulumunda Ekran Hatası
12-08-2010, 19:57:42
#9
trkfrm
pr0f adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kardeşim senin iki resimdede gösterdiğin gnome
Hayır Kde olarak Tanımladım.İstersen Birde Gnome lu resimi atayım