• 28-08-2009, 22:59:00
    #19
    en babası şuan bu mesajımı okudugun forum sistemi
  • 29-08-2009, 17:14:14
    #20
    phpBB 'de çok iyidir bence.Kullanıyorum
  • 29-08-2009, 17:25:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bende uzunca süre SMF kullandım. Hatta Smfciyiz.biz'in en parlak döneminde ortağı ve kurucularındanım. Fakat Smf'ye pek güvenemiyorum ben. Neden bilmiyorum ama Bu konuyu bence Smf, ipb ,phpbb diyerek geçiştirmeyin. Artılarını eksilerini tartışalım.
  • 29-08-2009, 17:54:14
    #22
    şu bir gerçek ki artık forum açmayı düşünen kişi direk vBulletin kuruyor. Çünkü rahatlıkla 4-5 ay boyunca onu kullanabiliyor. Bu alışkanlık haline döndü. 4-5 ay sonra artık lisanslar alınıyor yola devam ediliyor. Piyasadaki çöplük hale dönmüş forumlar genelde lisanssızdır.

    Ancak önce ücretsiz bir forum sistemi düşünüyorum diyorsanız MYBB öneririm. PhpBB de SMF ye nazaran daha iyidir. SMF yi tavsiye etmem açıkcası.

    Ancak bunların alayına fark koyan , forum sisteminin babası vBulletindir.
  • 29-08-2009, 18:34:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Kullanacaksan vBullettin kullanmalısın.Gerek yönetim paneli gerek özellikleri bir kullanıcıya fazlasıyla yetecek özellikte.Ama vBulletin'e lisans alman gerekir.Bu nedenle vb'nin yapısına en benzer forum sistemi phpBB'yi kur.Tamamen ücretsizdir.Destek sitelerinden indireceğin eklentilerle forumunu modifiye edebilirsin.
  • 29-08-2009, 18:41:36
    #24
    Backlink Hizmetleri
    SMF tavsiye ederim
  • 30-08-2009, 01:54:01
    #25
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMF tavsiye ederim

    free smf tabi. ama forumun babası arkadaşların belirttiği gibi VB'dir
  • 30-08-2009, 01:59:05
    #26
    Tüm Forum Sistemlerini Denedim.En Uygunu Bence Smfdir.Daha Sonra Vb Lisans Alıp Dönüştürebilirsiniz.
  • 30-08-2009, 02:28:22
    #27
    paran varsa VB yoksa smf...