hangi forum sistemi ?
50
●3.046
- 31-08-2009, 19:18:29vbulletin kur en az 2 sene ellemezler sende 2 seneye kadar alırsın lisansını,
kuvvetli ekibin varsa eğer forumu ucurcam diyosan o ayrı
- 31-08-2009, 19:52:11Vbulletin'' ellemezse host saglayıcın kapatır sıtenı sahsen benım basıma cok geldiaxicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle