• 31-08-2009, 05:22:54
    #37
    Üyeliği durduruldu
    SMF den şaşma derim Ben de kardes istediğin vakit msn leşerek destek veririm bu site adına sana da ...
  • 31-08-2009, 14:29:05
    #38
    SMF kullanmanı tavsiye ederim
  • 31-08-2009, 19:14:46
    #39
    vb alamam diyorsanız, smf tavsiye ederim.
  • 31-08-2009, 19:16:18
    #40
    vBulletin tek geçerim
  • 31-08-2009, 19:18:29
    #41
    vbulletin kur en az 2 sene ellemezler sende 2 seneye kadar alırsın lisansını,
    kuvvetli ekibin varsa eğer forumu ucurcam diyosan o ayrı
  • 31-08-2009, 19:52:11
    #42
    axicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin kur en az 2 sene ellemezler sende 2 seneye kadar alırsın lisansını,
    kuvvetli ekibin varsa eğer forumu ucurcam diyosan o ayrı
    Vbulletin'' ellemezse host saglayıcın kapatır sıtenı sahsen benım basıma cok geldi
  • 31-08-2009, 20:16:20
    #43
    mybb
  • 31-08-2009, 20:34:34
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Vb. diyenlere katiliyorum bencede en iyisi o ama yeni projeler ve tutup tutmayacagi KESIN bilmeden baslanan projeler icin 200TL veripte almak biraz ciLginlik olur bence...
  • 31-08-2009, 23:05:17
    #45
    Bencede Vb En İyisi..