• 28-08-2009, 22:03:46
    #10
    büyük çogunluk smf dedi, peki bu smf den vbulletine geçiş oluyormu ? geçi,ş oluyormus r10 da konu varmıs :S
  • 28-08-2009, 22:04:28
    #11
    mybb tek geçerim bana göre vbden bile iidir
  • 28-08-2009, 22:06:40
    #12
    Mybb tabiki
  • 28-08-2009, 22:09:56
    #13
    Kardeş ben SMF dedim ama o piti piti yap öyle seç Birazdan SMF vs MyBB veya Vbulletin maçı izleyebiliriz Kendini bizden daha iyi biliyorsun o yüzden deneyerek kendin için en iyisini seçebilirsin.
  • 28-08-2009, 22:13:57
    #14
    theAurora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş ben SMF dedim ama o piti piti yap öyle seç Birazdan SMF vs MyBB veya Vbulletin maçı izleyebiliriz Kendini bizden daha iyi biliyorsun o yüzden deneyerek kendin için en iyisini seçebilirsin.
    şuan smf kuruyorum artık çok geç
  • 28-08-2009, 22:16:31
    #15
    brooklynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan smf kuruyorum artık çok geç
    O zaman doğru yoldasın
  • 28-08-2009, 22:18:53
    #16
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    MyBB yi SMF Ye tercih ederim..

    Ben önceden ipb kullanıyordum.çok rahat vbulletine geçebildim.

    Ama Bunun Sonucunda Çok Ciddi Hatalar Olabilir.. Benim Tavsiyem Eğer vBulletine Geçeceksen İlerde Şimdiden vBulletin Kur...İlerliyen Zamanlarda Lisansıda Eksik Etme..Ayrıca 500-1000 Üyen Olursa Lisans Almanı Şiddetle Tavsiye Ediyorum..Yoksa Geçişte Çok Zorlanırsın.Tablolar Sorun Çıkarabilir Sana.

    Önceden vBulletin 1000 üyenin altındaki forumlara kıyak yapıyordu Şimdi Yaparmı Bilmiyorum..
  • 28-08-2009, 22:32:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bu soruyu daha once kac kere gordugumu bile ben sayamadim arkadaslar biraz arastirma yapin lutfen...

    bedava istiyorsan ben smf de sorun yasamadim, ciddiyim diyosan vb ye para ver al hatta 2 kurus daha ver sistemi kurdurt seo yaptirt ayarlarini halletsinler
  • 28-08-2009, 22:56:18
    #18
    Herkes smf demiş ama benim tercihim vBulletin paran varsa lisansını alırsın filan olay biter. Ayrıca güvenlik açısından artık nerdeyse açık bulunamıyo sistemde çok güvenli Kullandım Çokta memnun kaldım.