hangi forum sistemi ?
50
●3.046
- 28-08-2009, 22:13:57şuan smf kuruyorum artık çok geçtheAurora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2009, 22:16:31
- 28-08-2009, 22:18:53Üyeliği durdurulduMyBB yi SMF Ye tercih ederim..
Ben önceden ipb kullanıyordum.çok rahat vbulletine geçebildim.
Ama Bunun Sonucunda Çok Ciddi Hatalar Olabilir.. Benim Tavsiyem Eğer vBulletine Geçeceksen İlerde Şimdiden vBulletin Kur...İlerliyen Zamanlarda Lisansıda Eksik Etme..Ayrıca 500-1000 Üyen Olursa Lisans Almanı Şiddetle Tavsiye Ediyorum..Yoksa Geçişte Çok Zorlanırsın.Tablolar Sorun Çıkarabilir Sana.
Önceden vBulletin 1000 üyenin altındaki forumlara kıyak yapıyordu
Şimdi Yaparmı Bilmiyorum..
- 28-08-2009, 22:32:32Üyeliği durduruldubu soruyu daha once kac kere gordugumu bile ben sayamadim arkadaslar biraz arastirma yapin lutfen...
bedava istiyorsan ben smf de sorun yasamadim, ciddiyim diyosan vb ye para ver al hatta 2 kurus daha ver sistemi kurdurt seo yaptirt ayarlarini halletsinler
Birazdan SMF vs MyBB veya Vbulletin maçı izleyebiliriz
