MyBB yi SMF Ye tercih ederim..

Ben önceden ipb kullanıyordum.çok rahat vbulletine geçebildim.

Ama Bunun Sonucunda Çok Ciddi Hatalar Olabilir.. Benim Tavsiyem Eğer vBulletine Geçeceksen İlerde Şimdiden vBulletin Kur...İlerliyen Zamanlarda Lisansıda Eksik Etme..Ayrıca 500-1000 Üyen Olursa Lisans Almanı Şiddetle Tavsiye Ediyorum..Yoksa Geçişte Çok Zorlanırsın.Tablolar Sorun Çıkarabilir Sana.

Önceden vBulletin 1000 üyenin altındaki forumlara kıyak yapıyordu Şimdi Yaparmı Bilmiyorum..