Konu
hangi forum sistemi ?
28-08-2009, 22:03:46
#10
brooklynn
büyük çogunluk smf dedi, peki bu smf den vbulletine geçiş oluyormu ? geçi,ş oluyormus r10 da konu varmıs :S