Kullanacaksan vBullettin kullanmalısın.Gerek yönetim paneli gerek özellikleri bir kullanıcıya fazlasıyla yetecek özellikte.Ama vBulletin'e lisans alman gerekir.Bu nedenle vb'nin yapısına en benzer forum sistemi phpBB'yi kur.Tamamen ücretsizdir.Destek sitelerinden indireceğin eklentilerle forumunu modifiye edebilirsin.