• 05-06-2009, 21:43:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynı şeyi ben de yaşamıştım..

    gittigidiyor destek e durumu bildirdim. kullanıcının profiline benim adıma "Ürün kargolanmadı." diye yorum yaptılar..

    yani ödeme yapmanıza gerek yok, kullanıcı satmazsa satmaz..
  • 05-06-2009, 21:44:49
    #11
    para filan iade etmez gittigidiyor
    sırf bu yüzden gittigidiyordan üyeliğimi sildirdim. şerefsizin biri sıfır diye ikinci el ürün yolladı
    kabul etmediğimde o kargo parasını ödemem gerektiğini söyledi gittigidiyor

    bende parayı ödedim üyeliğimi sildirdim. bazı arkadaşlar alıcı üzerine kurulu bi sistem demiş ama bence hiçte öyle değil.
    hem alırken kargo ödedim hem iade ederken hemde paramı almakta problem yaşadım.
  • 05-06-2009, 21:48:08
    #12
    bende dizüstü alcam adam ile kavga gibi bir şey ettik o paraya sen olsa yollarmısın filan dedi. sonra açıyor simdi aklıma takıldı bu başka ürün yollar iade kabul etmez GG paramı anlasma yapana kadar vermez vs bi sorayım dedim
  • 05-06-2009, 23:47:25
    #13
    eger adam satış sayfasında;belirli bi fiyatın altında kalırsa göndermem dediyse gg ona bişey demez bence.ha adam bunu dememişse yada kaçda kalırsa kalsın göndericem demişse siz haklı olursunuz.satış sayfasında belirtmişse eger x fiyatın altına göndermem diye,sizde bunu bilerek teklif veriyorsunuz sonuçda.şahsi fikrim adam haksız tabiki,ne olursa olsun.ama hergün onlarca satışda gördügüm bi ibare bu "x fiyatın altında kalırsa gönderilmez" yazısı.eger bi geçerliligi olmasa herkes kullanmaz diye düşünüyorum.herhalde gg diyor ki : "x fiyatın altında kalırsa göndermeyecegini baştan belirtirsen sorun yok"...
  • 06-06-2009, 00:29:56
    #14
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger adam satış sayfasında;belirli bi fiyatın altında kalırsa göndermem dediyse gg ona bişey demez bence.ha adam bunu dememişse yada kaçda kalırsa kalsın göndericem demişse siz haklı olursunuz.satış sayfasında belirtmişse eger x fiyatın altına göndermem diye,sizde bunu bilerek teklif veriyorsunuz sonuçda.şahsi fikrim adam haksız tabiki,ne olursa olsun.ama hergün onlarca satışda gördügüm bi ibare bu "x fiyatın altında kalırsa gönderilmez" yazısı.eger bi geçerliligi olmasa herkes kullanmaz diye düşünüyorum.herhalde gg diyor ki : "x fiyatın altında kalırsa göndermeyecegini baştan belirtirsen sorun yok"...
    Alıntı
    Satış fiyatı ihlalleri

    Bir üründe, Başlangıç ve HemenAL! fiyatı haricinde, ürün başlığında veya ürün açıklamasında farklı bir satış fiyatı yazarak, o fiyatın altında kalan tekliflerde satış yapılmayacağını belirtmek yasaktır.
    Yardım: Sözleşmeler & Kurallar > Listeleme Kuralları

    Alıntı
    Satıcılar, kazanılmış bir ürünü satmakla yükümlüdürler,
    Yardım: Satıcı Rehberi > Satıcılar için kurallar ve yükümlülükler
  • 06-06-2009, 01:01:17
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme, ödesende adam kargolamaz, birkaç gün sonra para tekrar sana döner.
    Boşuna para dolaşımı yaparsın
    Evet.Zaten satmıycam dediyse yapabileceğin birşey yok zaten...
  • 06-06-2009, 02:38:28
    #16
    biliyorum,inceledim daha önce.fakat bu söyledigim olayı gördügümde merak edip gg ye attıgım onlarca mesaj sonucunda bu kanıya vardım.yani adamların açıklamalarından çıkan sonuç buydu
  • 06-06-2009, 10:56:39
    #17
    simdi ben alcam ürünü 350TL
    kargo en fazla 15TL tutsa ürün arzalı vs geldi kargo parasını ödedim yolladım adam kargo ya kabul etmez ise o bana geri gelcek o zaman GG ne yapıyor bu sıfır risk sistemi ne ise yarıyor orda?
  • 06-06-2009, 11:40:01
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle ödeme yapmazsanız eğer yorum yapma izni vermiyor.
    İzleyeceğiniz iki yol var.

    1- Ödeme yaparsınız.

    1.a - Satıcı size ürünü yollar, kargo gelir eğer istediğiniz ürün değil veya kusurluysa, kargo görevlisi ile tutanak yazarak ürünü iade edersiniz ve kargo bedelini ödemezsiniz.

    1.b - Satıcı size ürünü yollar ve sorunsuzsa problem yoktur zaten.

    1.c - Satıcı ürünü kargolamaz sizde yorumda bulunursunuz. Yapılabilecek başka birşey kalmaz.

    2- Ödeme yapmazsanız.

    2.a - Eğer ödeme yapmazsanız yorum hakkınız bulunmuyor (Bir süredir GG'de bir süredir satış yapmıyorum ama sanırım değişmedi)

    2.b - Size gönderdiği mesajda açıkca fiyatın düşük olduğu için ürünü size satmıyacağını yazıyorsa, GG'ye bunu bildirebilirsiniz. GG size ödeme yapmadan yorum ve puanlama hakkı verecektir.

    Ben GG ile satış yaparken yapılabilecekler bunlardı.

    Bence ödeme yapma. Uğraşmaya değer diyorsan o başka.

    komutan54 Profil sayfası, GittiGidiyor