eger adam satış sayfasında;belirli bi fiyatın altında kalırsa göndermem dediyse gg ona bişey demez bence.ha adam bunu dememişse yada kaçda kalırsa kalsın göndericem demişse siz haklı olursunuz.satış sayfasında belirtmişse eger x fiyatın altına göndermem diye,sizde bunu bilerek teklif veriyorsunuz sonuçda.şahsi fikrim adam haksız tabiki,ne olursa olsun.ama hergün onlarca satışda gördügüm bi ibare bu "x fiyatın altında kalırsa gönderilmez" yazısı.eger bi geçerliligi olmasa herkes kullanmaz diye düşünüyorum.herhalde gg diyor ki : "x fiyatın altında kalırsa göndermeyecegini baştan belirtirsen sorun yok"...