Öncelikle ödeme yapmazsanız eğer yorum yapma izni vermiyor.
İzleyeceğiniz iki yol var.

1- Ödeme yaparsınız.

1.a - Satıcı size ürünü yollar, kargo gelir eğer istediğiniz ürün değil veya kusurluysa, kargo görevlisi ile tutanak yazarak ürünü iade edersiniz ve kargo bedelini ödemezsiniz.

1.b - Satıcı size ürünü yollar ve sorunsuzsa problem yoktur zaten.

1.c - Satıcı ürünü kargolamaz sizde yorumda bulunursunuz. Yapılabilecek başka birşey kalmaz.

2- Ödeme yapmazsanız.

2.a - Eğer ödeme yapmazsanız yorum hakkınız bulunmuyor (Bir süredir GG'de bir süredir satış yapmıyorum ama sanırım değişmedi)

2.b - Size gönderdiği mesajda açıkca fiyatın düşük olduğu için ürünü size satmıyacağını yazıyorsa, GG'ye bunu bildirebilirsiniz. GG size ödeme yapmadan yorum ve puanlama hakkı verecektir.

Ben GG ile satış yaparken yapılabilecekler bunlardı.

Bence ödeme yapma. Uğraşmaya değer diyorsan o başka.

komutan54 Profil sayfası, GittiGidiyor