• 05-06-2009, 21:06:55
    #1
    Merhaba,
    GittiGidiyor söyle diyor kazandın ürünü alcan.
    Ben almak istiyorum satıcı 128 işlem yapmış ama fiyat az diye satmıyacam dedi ben ne yapmam gerek ödeme yapsam yollarmı veya bana düşman olur başka bi ürün yollar korgo ile iade etsem o onay vermese param ne olur bana mutlaka GG paramı geri verirmi KARGO parasını ödesem
  • 05-06-2009, 21:12:48
    #2
    eğer satmicam dediyse yollamaz, yapacak tek şeyin profiline olumsuz yorum yaparak itibarını bozmak. boşuna para falan yatırma bence.
  • 05-06-2009, 21:18:41
    #3
    Ödeme, ödesende adam kargolamaz, birkaç gün sonra para tekrar sana döner.
    Boşuna para dolaşımı yaparsın
  • 05-06-2009, 21:28:42
    #4
    ödemeni yap.kargo süresinin geçmesini bekle.kargolamazsa olumsuz yorum yap ayrıca gg yönetimine bildir.Büyük ihtimal banlanır
  • 05-06-2009, 21:32:46
    #5
    peki kargolar ve başka bi ürün eski bi bilgisayar yollar ise
    kargo yanında kargo parasını ödeyerek geri iade etsem ve GG bildirsem GG satıcı ile anlasma yapcan diyor adam bi kere sey yaptı bana ya kabul etmez ise o zaman GG paramı nasıl yollar bana geri
  • 05-06-2009, 21:38:02
    #6
    gg'de herzaman alıcı haklıdır
    hiç bir sorun yaşamazsın adam sana istediğin ürünü yollasada sen iade ettiğin zaman gg seni haklı buluyor.
  • 05-06-2009, 21:38:33
    #7
    Platin üye
    kredi kartıysa iade yapar,sadece gelen ürünü kargo görevlisinin yanında açın aynı ürün değilse teslim almadan iade edin,

    ayrıca ödeme yapmazsanız olumsuz yorum yapma hakkı vermiş olursunuz satıcıya, eğer yaparsanız ve ürün kargolanmazsa bu hak size geçer.
  • 05-06-2009, 21:39:57
    #8
    boşuna kargo parası ödemiş olursun..
    gittigidiyora mesajların kopyasını gönder adamı banlasınlar
  • 05-06-2009, 21:41:55
    #9
    peki söyle bir şey diyorlar ürünler bu fiyat altında kalırsa yollamıyacam filan öyle bir şey yaparmı ilan sayfasında yazıyor ve ürünü yolladı ben baktım kargocunun yanında arzalı başka ürün vs çıktı diyorum arzalı ve ilandaki ürün ile ilgisi yok tutunak tutuldu yolladım PARASINI VERDİM İADE parasını vermelimiyim bu durumda verirsem GG bana geri verirmi yada alıcı ürünü yolladı iade ile satıcı kargo ile ürünü almıyor kargo ya bana geri dönerse yada ben alana kadar yollıyacamı hep