simdi ben alcam ürünü 350TL
kargo en fazla 15TL tutsa ürün arzalı vs geldi kargo parasını ödedim yolladım adam kargo ya kabul etmez ise o bana geri gelcek o zaman GG ne yapıyor bu sıfır risk sistemi ne ise yarıyor orda?