• 13-09-2020, 01:11:10
    #1
    Sevgili dostlarım merhaba, öncelikle konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum.
    Enteresan (en azından benim için) bir durumla karşılaştım, bilgi almak istiyorum.
    Buradan bir arkadaşın ücretsiz dağıttığı bir scripti localhostta çalıştırdım sorunsuz çalışıyor.
    Fakat hostingime attığımda garip olan olay şu; Veritabanı bağlantısı sorunsuz, ögeler sitede gösteriliyor. Fakat ne admin paneline giriş yapılabiliyor, ne de siteden gönderdiğim formlar veritabanına işleniyor.
    Script önemli değil ben sadece inceliyorum, ama bu sorunun ne olduğunu bulamadım. Ve takdir edersiniz hocalarım, kafamı kurcalayan böyle bir sorunun sebebini öğrenmeden uyuyamayacağım
    Denemediğim ve benim olabilirlik ihtimalini düşündüğüm tek şey kaldı o da MySql sürümü uyuşmazlığı. Böyle birşey olma ihtimali var mı?
    Lokaldeki MySql sürümü - 10.4.11-MariaDB
    Hostingimdeki sürüm - 5.6.49-cll-lve - MySQL
    Böyle bir durum yaratır mı hiç bilmiyorum.
  • 13-09-2020, 01:14:52
    #2
    Console takip ettiniz mi ne hatası veriyor? Eğer 500 se php ile alakalı bir hatadır. Db olabilir, sürüm olabilir, fonksiyon olabilir, sunucu kütüphanesi olabilir... olabilir de olabilir
  • 13-09-2020, 01:14:44
    #3
    PHP sürümünü 5.6 veya aşağıya çeker misiniz hocam.
  • 13-09-2020, 01:20:50
    #4
    ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PHP sürümünü 5.6 veya aşağıya çeker misiniz hocam.
    En düşük 5.6 yapabiliyorum denedim fakat olmadı :/

    mertkilic0111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Console takip ettiniz mi ne hatası veriyor? Eğer 500 se php ile alakalı bir hatadır. Db olabilir, sürüm olabilir, fonksiyon olabilir, sunucu kütüphanesi olabilir... olabilir de olabilir
    Herhangi bir hata vermiyor log da düşmüyor. Fonksiyon şu şekilde yazılmış :

    function sessionkontrol() {
        if (empty($_SESSION['kullanici_mail'])) {
    header("Location: giris.php");
    exit();
        }
    }
    function sessionkontrol2() {
        if (isset($_SESSION['kullanici_mail'])) {
    header("Location: index.php");
    exit();
        }
    }
  • 13-09-2020, 01:22:46
    #5
    DoctorCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En düşük 5.6 yapabiliyorum denedim fakat olmadı :/


    Herhangi bir hata vermiyor log da düşmüyor. Fonksiyon şu şekilde yazılmış :

    function sessionkontrol() {
        if (empty($_SESSION['kullanici_mail'])) {
    header("Location: giris.php");
    exit();
        }
    }
    function sessionkontrol2() {
        if (isset($_SESSION['kullanici_mail'])) {
    header("Location: index.php");
    exit();
        }
    }
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set("display_errors", 1);

    bu kod bloğunu yazarak hata neymiş çıkartıyor mu bi ona bakın
  • 13-09-2020, 01:26:49
    #6
    mertkilic0111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set("display_errors", 1);

    bu kod bloğunu yazarak hata neymiş çıkartıyor mu bi ona bakın
    Ne yazık ki denedim hocam herhangi bir hata iletisi almıyorum. Çok garip...
  • 13-09-2020, 01:30:18
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Admin panele giriş sırasında ne tür bir hata alıyorsunuz
  • 13-09-2020, 01:32:31
    #8
    babfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin panele giriş sırasında ne tür bir hata alıyorsunuz
    İşin enteresan tarafı bu hata almıyorum, mail ve şifre girdiğimde tekrar giriş ekranında kalıyor. Localhostta hiçbir sorun çıkmıyor, sorunsuz bir şekilde giriş yapabiliyorum. Tüm kodları gözden geçirdim, her şey yolunda. Siteden form gönderdiğimde de veritabanına işlenmiyor. Ama veritabanının içerisinden bir müdahale gerçekleştirdiğimde sitede gösteriliyor.
  • 13-09-2020, 01:32:44
    #9
    sessionkontrol bu fonksiyonu yazar mısınız buraya.