En düşük 5.6 yapabiliyorum denedim fakat olmadı :/
Herhangi bir hata vermiyor log da düşmüyor. Fonksiyon şu şekilde yazılmış :
function sessionkontrol() {
if (empty($_SESSION['kullanici_mail'])) {
header("Location: giris.php");
exit();
}
}
function sessionkontrol2() {
if (isset($_SESSION['kullanici_mail'])) {
header("Location: index.php");
exit();
}
}
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);
bu kod bloğunu yazarak hata neymiş çıkartıyor mu bi ona bakın