babfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin panele giriş sırasında ne tür bir hata alıyorsunuz
İşin enteresan tarafı bu hata almıyorum, mail ve şifre girdiğimde tekrar giriş ekranında kalıyor. Localhostta hiçbir sorun çıkmıyor, sorunsuz bir şekilde giriş yapabiliyorum. Tüm kodları gözden geçirdim, her şey yolunda. Siteden form gönderdiğimde de veritabanına işlenmiyor. Ama veritabanının içerisinden bir müdahale gerçekleştirdiğimde sitede gösteriliyor.