mertkilic0111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

bu kod bloğunu yazarak hata neymiş çıkartıyor mu bi ona bakın
Ne yazık ki denedim hocam herhangi bir hata iletisi almıyorum. Çok garip...