PHP sürümünü 5.6 veya aşağıya çeker misiniz hocam.
En düşük 5.6 yapabiliyorum denedim fakat olmadı :/
Console takip ettiniz mi ne hatası veriyor? Eğer 500 se php ile alakalı bir hatadır. Db olabilir, sürüm olabilir, fonksiyon olabilir, sunucu kütüphanesi olabilir... olabilir de olabilir
Herhangi bir hata vermiyor log da düşmüyor. Fonksiyon şu şekilde yazılmış :
function sessionkontrol() {
if (empty($_SESSION['kullanici_mail'])) {
header("Location: giris.php");
exit();
}
}
function sessionkontrol2() {
if (isset($_SESSION['kullanici_mail'])) {
header("Location: index.php");
exit();
}
}