Bank Asya
37
●4.427
- 09-01-2010, 12:36:08Ben varım. Tek dezavantajı olarak şube eksikliğini görüyorum. Onun dışında hiçbir sorunum yok.
1- Sizi kazıklamak için kırk takla atmaz. Bir takla dahi atmaz.
2- Hesap işletim ücreti yoktur (bir arkadaştan kesmiş, dediğine göre, gidip söylerse iade edeceklerdir sanırım).
3- Kredi kartı aidatı yoktur.
4- İnternetten havale ücretsizdir.
5- İnternetten EFT ücretsizdir.
6- Faizsiz çalışır.
7- Katılım hesabı açarak faizsiz gelir elde etme imkânınız vardır. - 09-01-2010, 12:39:11Bkz. Gerekçe 1...victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garanti, zorla kakalamaya çalıştığı kartına 5 bin lira limit verirken, bizzat talep ettiğim Asya DIT Card'ımın limiti bin lira idi. - 09-01-2010, 12:57:49Benden almadı, kredi kartım var diye mi ki?webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2010, 13:00:09doğru. hesap işletim ücreti alınıyor, sitesinden inceledim şimdi.webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2010, 13:02:09Üyeliği durdurulduAşağıdaki hesaplardan Hesap İşletim Ücreti alınmamaktadır;mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* 18 yaşın altındaki çocuk hesaplarından,
* Bireysel Kredi ödemeleri devam eden müşterilerden,
* Son 3 ay içinde maaş ödemesi yapılan müşterilerden,
* Okul taksit sisteminde yer alan müşterilerden,
* Otomatik Fatura Ödeme talimatı bulunan ve 30 Eylül 2009 tarihinden sonra, en az bir kez otomatik fatura ödemesi gerçekleşmiş hesaplardan,
* Emekli maaş ödemesini Bankamız aracılığıyla alan müşterilerden,
* Kira Ödeme talimatı veren ve 30 Eylül 2009 tarihinden sonra, en az bir kez otomatik kira ödemesi gerçekleşmiş hesaplardan,