• 09-01-2010, 12:30:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    forumda bank asya ile çalışan var mı? nasıl bir bankadır artılarını eksilerini yazabilecek olan varsa iyi olur.
  • 09-01-2010, 12:36:08
    #2
    Ben varım. Tek dezavantajı olarak şube eksikliğini görüyorum. Onun dışında hiçbir sorunum yok.

    1- Sizi kazıklamak için kırk takla atmaz. Bir takla dahi atmaz.
    2- Hesap işletim ücreti yoktur (bir arkadaştan kesmiş, dediğine göre, gidip söylerse iade edeceklerdir sanırım).
    3- Kredi kartı aidatı yoktur.
    4- İnternetten havale ücretsizdir.
    5- İnternetten EFT ücretsizdir.
    6- Faizsiz çalışır.
    7- Katılım hesabı açarak faizsiz gelir elde etme imkânınız vardır.
  • 09-01-2010, 12:36:21
    #3
    hiçbir işlemden ücret kesmiyor, (havale eft vs.) bu yönünü çok seviyorum

    birde kredi kartına o kadar yırtındık 700 tl limiti güç bela verdiler.
  • 09-01-2010, 12:39:11
    #4
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir işlemden ücret kesmiyor, (havale eft vs.) bu yönünü çok seviyorum

    bir de kredi kartına o kadar yırtındık 700 tl limiti güç bela verdiler.
    Bkz. Gerekçe 1...

    Garanti, zorla kakalamaya çalıştığı kartına 5 bin lira limit verirken, bizzat talep ettiğim Asya DIT Card'ımın limiti bin lira idi.
  • 09-01-2010, 12:43:13
    #5
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben varım. Tek dezavantajı olarak şube eksikliğini görüyorum. Onun dışında hiçbir sorunum yok.

    1- Sizi kazıklamak için kırk takla atmaz. Bir takla dahi atmaz.
    2- Hesap işletim ücreti yoktur (bir arkadaştan kesmiş, dediğine göre, gidip söylerse iade edeceklerdir sanırım).
    3- Kredi kartı aidatı yoktur.
    4- İnternetten havale ücretsizdir.
    5- İnternetten EFT ücretsizdir.
    6- Faizsiz çalışır.
    7- Katılım hesabı açarak faizsiz gelir elde etme imkânınız vardır.
    güzel bilgiler, sağol.
  • 09-01-2010, 12:47:28
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bankasya artık 3 ayda bir kez 5 lira hesap işletim ücreti alacak. Yani senelik 20 liraya denk geliyor. Faizle işim olmaz diyenlerin tercih edeceği bankadır. Kar paylarına internet sitesinden bakabilirsiniz
  • 09-01-2010, 12:57:49
    #7
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankasya artık 3 ayda bir kez 5 lira hesap işletim ücreti alacak. Yani senelik 20 liraya denk geliyor. Faizle işim olmaz diyenlerin tercih edeceği bankadır. Kar paylarına internet sitesinden bakabilirsiniz
    Benden almadı, kredi kartım var diye mi ki?
  • 09-01-2010, 13:00:09
    #8
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankasya artık 3 ayda bir kez 5 lira hesap işletim ücreti alacak. Yani senelik 20 liraya denk geliyor.
    doğru. hesap işletim ücreti alınıyor, sitesinden inceledim şimdi.
  • 09-01-2010, 13:02:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden almadı, kredi kartım var diye mi ki?
    Aşağıdaki hesaplardan Hesap İşletim Ücreti alınmamaktadır;

    * 18 yaşın altındaki çocuk hesaplarından,
    * Bireysel Kredi ödemeleri devam eden müşterilerden,
    * Son 3 ay içinde maaş ödemesi yapılan müşterilerden,
    * Okul taksit sisteminde yer alan müşterilerden,
    * Otomatik Fatura Ödeme talimatı bulunan ve 30 Eylül 2009 tarihinden sonra, en az bir kez otomatik fatura ödemesi gerçekleşmiş hesaplardan,
    * Emekli maaş ödemesini Bankamız aracılığıyla alan müşterilerden,
    * Kira Ödeme talimatı veren ve 30 Eylül 2009 tarihinden sonra, en az bir kez otomatik kira ödemesi gerçekleşmiş hesaplardan,