webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankasya artık 3 ayda bir kez 5 lira hesap işletim ücreti alacak. Yani senelik 20 liraya denk geliyor.
doğru. hesap işletim ücreti alınıyor, sitesinden inceledim şimdi.