mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benden almadı, kredi kartım var diye mi ki?
Aşağıdaki hesaplardan Hesap İşletim Ücreti alınmamaktadır;

* 18 yaşın altındaki çocuk hesaplarından,
* Bireysel Kredi ödemeleri devam eden müşterilerden,
* Son 3 ay içinde maaş ödemesi yapılan müşterilerden,
* Okul taksit sisteminde yer alan müşterilerden,
* Otomatik Fatura Ödeme talimatı bulunan ve 30 Eylül 2009 tarihinden sonra, en az bir kez otomatik fatura ödemesi gerçekleşmiş hesaplardan,
* Emekli maaş ödemesini Bankamız aracılığıyla alan müşterilerden,
* Kira Ödeme talimatı veren ve 30 Eylül 2009 tarihinden sonra, en az bir kez otomatik kira ödemesi gerçekleşmiş hesaplardan,