Ben varım. Tek dezavantajı olarak şube eksikliğini görüyorum. Onun dışında hiçbir sorunum yok.
1- Sizi kazıklamak için kırk takla atmaz. Bir takla dahi atmaz.
2- Hesap işletim ücreti yoktur (bir arkadaştan kesmiş, dediğine göre, gidip söylerse iade edeceklerdir sanırım).
3- Kredi kartı aidatı yoktur.
4- İnternetten havale ücretsizdir.
5- İnternetten EFT ücretsizdir.
6- Faizsiz çalışır.
7- Katılım hesabı açarak faizsiz gelir elde etme imkânınız vardır.