Bankasya artık 3 ayda bir kez 5 lira hesap işletim ücreti alacak. Yani senelik 20 liraya denk geliyor. Faizle işim olmaz diyenlerin tercih edeceği bankadır. Kar paylarına internet sitesinden bakabilirsiniz