bes hakkında soru
7
●348
- 14-04-2025, 15:35:53hiçbir sistem fiziksel gram altın alıp saklamak kadar karlı ve stabil değildir
- 14-04-2025, 16:28:54%30 devlet katkısı işin içine girince kazanç oranı düşüyor diye okudum doğru mu
Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-04-2025, 18:06:272 benim, 2 oglumun, 3 hanım adına 7 ayrı bes imiz var. Aylık 1.5 dan 10.5 oduyoruz. Oglan 3 yasina girmişti. 3 yildir ödüyoruz. Ilerde unv ozele gitmek zorunda kalirsa parası hazir oksun diye. 7 si de altın fonunda. Devlet %30 u düşüyor ama zaten altın uzun vadede ,%30 dan cok daha fazla getirecegi icin bi önemi yok.
- 14-04-2025, 18:26:09devlet %30 düşüyor derken hocam anlamadım onu
erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-04-2025, 18:39:36Hocam şöyle yatırdğınızın %30 unu veriyor size sorun yok. Sonra belirli sürelere göre çıkmanız durumunda stopaj vergisi kesiyor bundan. Diğer fon kazancınız bundan bağımsız işliyor. En az 10 yıllık süreyi hesaba katarsanız eski fon performanslarına bakıp daha net görürsünüz.karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2025, 21:05:47Sigorta ofisinde bireysel emeklilik aracısı olarak görev yapıyorum. İletişim için size özel mesaj gönderdim.
Altın katılım fonunda 2024 ekim ayında açtığımız ve 2025 mart ayında kontrol ettiğimizde elde edilen fon kazancını gösterir ufak bir görsel bırakıyorum buraya.

