merhaba arkadaşlar bankacı bu bes olayından bahsetti altına bağlı bes fonu varmış sanırım. sizce almak mantıklı mı? normal altın almaktan çok bir farkı var mı? bilen arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim