%30 devlet katkısı işin içine girince kazanç oranı düşüyor diye okudum doğru mu
2 bes hesabım var, biri altına biri hisse fonlarına bağlı. uzun vadeli küçük birikim + %30 devlet katkısı için düşünülebilir. Başka sorularınız varsa yardımcı olabilirim.