devlet %30 düşüyor derken hocam anlamadım onu
Hocam şöyle yatırdğınızın %30 unu veriyor size sorun yok. Sonra belirli sürelere göre çıkmanız durumunda stopaj vergisi kesiyor bundan. Diğer fon kazancınız bundan bağımsız işliyor. En az 10 yıllık süreyi hesaba katarsanız eski fon performanslarına bakıp daha net görürsünüz.