2 benim, 2 oglumun, 3 hanım adına 7 ayrı bes imiz var. Aylık 1.5 dan 10.5 oduyoruz. Oglan 3 yasina girmişti. 3 yildir ödüyoruz. Ilerde unv ozele gitmek zorunda kalirsa parası hazir oksun diye. 7 si de altın fonunda. Devlet %30 u düşüyor ama zaten altın uzun vadede ,%30 dan cok daha fazla getirecegi icin bi önemi yok.