• 28-03-2023, 00:20:28
    #1
    Arkadaşlar 100 bin tl değerinde hisse senedim var ancak yükselecek gibi durmuyor ve 400 bin tl kredi+kart borcum var son günlerde aşırı derecede stres yapmaya ve kafama takmaya başladım bu borcu. Bu elimdeki 100 bin tl ile ne yapsamda parayı 4e katlasam? ne önerirsiniz? Kriptoya veya forex e girmek mantıklı mıdır? alternatif önerilerinizi bekliyorum. Bu borcumun herhangi bir mal varlığı karşılığı yok. Sebebini sormayınız. tavsiyelerinize öğütlerinize ihtiyacım var. çok teşekkür ederim şimdiden.
  • 28-03-2023, 00:21:52
    #2
    Hocam hisse senetlerine yatırım yatmak istiyorum bana işin detaylarını öğrenebileceğim YouTube kanalı önerir misiniz
  • 28-03-2023, 00:22:19
    #3
    Konu takibi+
  • 28-03-2023, 00:22:34
    #4
    ben okey salonu açardım herhalde full + full çekiyorlar çayı biraz yüksekten satacan işletmesini sen yapacan kebap iş. Kira ve yer güzelse deli para basabilir* ben ilerleyen dönemlerde fırsatı bulursam mekan olarak girmeyi planlıyorum bu işe
  • 28-03-2023, 00:23:22
    #5
    dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hisse senetlerine yatırım yatmak istiyorum bana işin detaylarını öğrenebileceğim YouTube kanalı önerir misiniz
    valla herhangi bir youtube kanalı bilmiyorum. hisse senedinde tek altın kural var o da uzun vade. al sat ile zarar etme olasılığı çok yüksek.ben kumbara gibi biriktirmiştim. altın dolar vs. alacağıma belli başlı büyük firmalardan ufak ufak hisse topladım.
  • 28-03-2023, 00:23:56
    #6
    Ben senin yerinde olsam hisse senetlerini kredi taksidim kadar boza boza ilerlerim çünkü sen borcunu ödesen daha yeniden borç yapabilecek rahatsızlığın var.

    Bence stres yapmana gerek yaparsan borcun 500 k olacak bir abi tavsiyesi.
  • 28-03-2023, 00:25:51
    #7
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben okey salonu açardım herhalde full + full çekiyorlar çayı biraz yüksekten satacan işletmesini sen yapacan kebap iş. Kira ve yer güzelse deli para basabilir* ben ilerleyen dönemlerde fırsatı bulursam mekan olarak girmeyi planlıyorum bu işe
    2 ay önce o niyetle araştırmalarıma başladım kahvehane için acayip bir konum buldum içindeki kiracı dükkanı boşaltıyordu. konumu dayılar açısından mükemmeldi çünkü civarda hep okeyci tipler vardı ve en yakın kahve 2km uzakta yürüyorlardı bizzat takip ettim. dükkandaki kiracı 7bin tl den dükkanı boşalttı mal sahibi 40bin tl fiyat çekince sinir krizi geçirip lanet olsun diyip bırakmıştım. bunu yazdım kenarıya tekrar değerlendiricem.
  • 28-03-2023, 00:27:21
    #8
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben senin yerinde olsam hisse senetlerini kredi taksidim kadar boza boza ilerlerim çünkü sen borcunu ödesen daha yeniden borç yapabilecek rahatsızlığın var.

    Bence stres yapmana gerek yaparsan borcun 500 k olacak bir abi tavsiyesi.
    bir yerde başlayan rahatsızlığımı yendiğimi düşünüyorum şuan için hisseleri boza boza taksit ödeyerek gidiyorum. mayıs 22sine kadar ödemem yok o bakımdan rahatım ama varlığı beni strese sokuyor.
  • 28-03-2023, 00:27:25
    #9
    Kriptodan hiç anlamıyorum fakat benim yerime otomatik al sat yapsın sistem derseniz imzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz. Kazançlı mı diye soracak olursanız da günlük olarak kapanan işlemleri raporuyorum.

    İmzamdaki konu: https://www.r10.net/bot-program-alis...-calissin.html
    Günlük kapatılan işlem raporlarımız: https://www.r10.net/kripto-paralar/3...ellenecek.html