Ben senin yerinde olsam hisse senetlerini kredi taksidim kadar boza boza ilerlerim çünkü sen borcunu ödesen daha yeniden borç yapabilecek rahatsızlığın var.
Bence stres yapmana gerek yaparsan borcun 500 k olacak bir abi tavsiyesi.
bir yerde başlayan rahatsızlığımı yendiğimi düşünüyorum

şuan için hisseleri boza boza taksit ödeyerek gidiyorum. mayıs 22sine kadar ödemem yok o bakımdan rahatım ama varlığı beni strese sokuyor.