Arkadaşlar 100 bin tl değerinde hisse senedim var ancak yükselecek gibi durmuyor ve 400 bin tl kredi+kart borcum var son günlerde aşırı derecede stres yapmaya ve kafama takmaya başladım bu borcu. Bu elimdeki 100 bin tl ile ne yapsamda parayı 4e katlasam? ne önerirsiniz? Kriptoya veya forex e girmek mantıklı mıdır? alternatif önerilerinizi bekliyorum. Bu borcumun herhangi bir mal varlığı karşılığı yok. Sebebini sormayınız. tavsiyelerinize öğütlerinize ihtiyacım var. çok teşekkür ederim şimdiden.