caneraltinel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O yüzden bence stres yapma kafanı dağıt kendine başka hobiler bul ve teknolojiden bir süre uzaklaş anca bu şekilde olumlu seyir gösterebilirsin. Ayrıca finans kontrolünü güvendiğin birine bırakman en doğrusu çünkü sende olunca yukarıda dediklerim olacak. Bu öyle hadi bıraktım gibi bir süreç değil pişman olmanı istemem o nedenle kulak ardı etmemeni şiddetle tavsiye ediyorum.
şuan için hisseleri boza boza taksit ödeyerek gidiyorum. mayıs 22sine kadar ödemem yok o bakımdan rahatım ama varlığı beni strese sokuyor.
zamanında knight tan iyi para vurmuşluğum var. pek sıcak bakmıyorum oyun sektörüne şu aralar