ben okey salonu açardım herhalde full + full çekiyorlar çayı biraz yüksekten satacan işletmesini sen yapacan kebap iş. Kira ve yer güzelse deli para basabilir* ben ilerleyen dönemlerde fırsatı bulursam mekan olarak girmeyi planlıyorum bu işe
2 ay önce o niyetle araştırmalarıma başladım kahvehane için acayip bir konum buldum içindeki kiracı dükkanı boşaltıyordu. konumu dayılar açısından mükemmeldi çünkü civarda hep okeyci tipler vardı ve en yakın kahve 2km uzakta yürüyorlardı bizzat takip ettim. dükkandaki kiracı 7bin tl den dükkanı boşalttı mal sahibi 40bin tl fiyat çekince sinir krizi geçirip lanet olsun diyip bırakmıştım. bunu yazdım kenarıya tekrar değerlendiricem.