• 21-02-2020, 12:45:03
    #19
    Benim için çakılmış vaziyette elimde metro vardı 20 kuruş birden düştü iki günde. Dün ve bugün de genel olarak ekside her şey
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çakıldı deyince ben de %20 düştü sandım. Düşer yükselir sorun değil borsa sabır ve analiz işidir. İki üç kuruş hisse alıp sonra sürekli takipte kalanlar ufak bir düşmede hemen panik yapmasalar kazanacaklar. Ayrıca kulaktan duyma hisse almak yerine analiz edip almalılar. Yoksa borsa kumardır diye yakınırlar. Borsa yatırım aracıdır. Tabi Kullanmasını iyi bilene.
  • 21-02-2020, 13:59:18
    #20
    Hisse takibi yap(a)mıyorsanız bu işi profesyonellere bırakabilirsiniz. Bir çok portföy şirketinin/bankaların, hisse senedi yoğun fonları var %0 gelir vergili, %1-2 seviyelerinde senelik yönetim giderli. Fonlar içerisindeki hisselere portföy yöneticileri seçerek geliri maksimize etmeye çalışıyorlar. Bu da sizi bazı risklerden koruyabilir. Fonlar alındığı günden bir (veya iki) gün sonra hesaba yansır, satış emri verildiğinde ise iki (veya üç) gün sonra hesaba yansır. Valör sürelerini fon bilgi sayfalarından alabilirsiniz.
  • 21-02-2020, 17:26:42
    #21
    tüm birikimle girmeseydiniz keşke
  • 21-02-2020, 20:14:47
    #22
    Merhaba

    Borsa kategorisindeki mesajlarıma bakarsanız yükselecek ve yükselen hisseleri sabit topicde daha önceden yazdım.

    Akış gyo aldım 3,73 den 65.000 TL ye 17400 tane 4 TLden bozdurdum 70.000 TL oldu.

    Ostim aldım 1,85 den 30.000 TL ye 16.000 Tane 2,50 tlden bozdurdum 40.000 TL oldu.

    Erbos aldım 25 TL den 50.000 TL ye 2.000 tane geçen cuma günü 28 TL den bozdurdum 56.000 TL oldu.

    FENER aldım 16 TL den 70.000 TL ye 4.375 tane çarşamba günü 19.50 TLden bozdurdum 85.000 TL oldu.

    Daha önceden Algyo yani Alarko gayrimenkul hissesi vardı 44 TL den aldım 70.000 TLlik tam 1590 Tane hisse almıştım. Hisse yükseldi 1590 tane hisseyi 98 Tlden sattım 155.000 TL kazanmıştım.

    ......
  • 22-02-2020, 03:31:01
    #23
    çakıldı ama OSTİM'i bir fırsat olarak görüyorum. teknikte şuan fiyat koridorunun tabanında ben biraz alım yapıp +2.60 beklemeyi düşünüyorum.
    tabii ki ytd
  • 22-02-2020, 20:03:20
    #24
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa İstanbul'da neredeyse tüm kağıtlar dün ve bugün büyük düşüş yaşadı... Elimde METRO var 1.47'den almıştım bugün 1.28'e kadar düştü. Büyük zarar var umarım toparlar kendini... ytd
    Metro hissesi 0.80 - 0.60 kuruşa kadar gerileyecektir. Çünkü Defter Değeri bile 0 TL

    ....
  • 22-02-2020, 20:05:15
    #25
    coronanin ayak sesleri bilginize temkinli olun elinizde nakit para olsun
  • 22-02-2020, 20:06:06
    #26
    Hocam valla çıkış vermezse çok büyük sorun olur. Bendeki neyse de babamda çok fazla var... Umarım çıkış verir ondan sonra nereye gidecekse gider.
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metro hissesi 0.80 - 0.60 kuruşa kadar gerileyecektir. Çünkü Defter Değeri bile 0 TL

    ....




    Haberler çok kötü İran'a kadar geldi. Sırf bu yüzden bile çıkmak istiyorum Allah korusun ülkeye girerse elde para olmazsa çok kötü olur. Aynı zamanda borsayı da çok kötü etkiler
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    coronanin ayak sesleri bilginize temkinli olun elinizde nakit para olsun
  • 24-02-2020, 10:30:50
    #27
    Borsa bugün de çok büyük bir düşüşle açıtı... elinde mal olana Allah sabır versin
    “Sondakika Bahreyn Sağlık Bakanlığı, İran'dan dönen bir kişide yeni tip koronavirüs (Kovid-19) görüldüğünü ve bunun ülkede tespit edilen ilk vaka olduğunu açıkladı”