Merhaba
Borsa kategorisindeki mesajlarıma bakarsanız yükselecek ve yükselen hisseleri sabit topicde daha önceden yazdım.
Akış gyo aldım 3,73 den 65.000 TL ye 17400 tane 4 TLden bozdurdum 70.000 TL oldu.
Ostim aldım 1,85 den 30.000 TL ye 16.000 Tane 2,50 tlden bozdurdum 40.000 TL oldu.
Erbos aldım 25 TL den 50.000 TL ye 2.000 tane geçen cuma günü 28 TL den bozdurdum 56.000 TL oldu.
FENER aldım 16 TL den 70.000 TL ye 4.375 tane çarşamba günü 19.50 TLden bozdurdum 85.000 TL oldu.
Daha önceden Algyo yani Alarko gayrimenkul hissesi vardı 44 TL den aldım 70.000 TLlik tam 1590 Tane hisse almıştım. Hisse yükseldi 1590 tane hisseyi 98 Tlden sattım 155.000 TL kazanmıştım.
......