Konu
Borsa bugün çakıldı...
22-02-2020, 03:31:01
#23
metapak
çakıldı ama OSTİM'i bir fırsat olarak görüyorum. teknikte şuan fiyat koridorunun tabanında ben biraz alım yapıp +2.60 beklemeyi düşünüyorum.
tabii ki ytd