Benim için çakılmış vaziyette elimde metro vardı 20 kuruş birden düştü iki günde. Dün ve bugün de genel olarak ekside her şey
Çakıldı deyince ben de %20 düştü sandım. Düşer yükselir sorun değil borsa sabır ve analiz işidir. İki üç kuruş hisse alıp sonra sürekli takipte kalanlar ufak bir düşmede hemen panik yapmasalar kazanacaklar. Ayrıca kulaktan duyma hisse almak yerine analiz edip almalılar. Yoksa borsa kumardır diye yakınırlar. Borsa yatırım aracıdır. Tabi Kullanmasını iyi bilene.