Hocam valla çıkış vermezse çok büyük sorun olur. Bendeki neyse de babamda çok fazla var... Umarım çıkış verir ondan sonra nereye gidecekse gider.
MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Metro hissesi 0.80 - 0.60 kuruşa kadar gerileyecektir. Çünkü Defter Değeri bile 0 TL

....




Haberler çok kötü İran'a kadar geldi. Sırf bu yüzden bile çıkmak istiyorum Allah korusun ülkeye girerse elde para olmazsa çok kötü olur. Aynı zamanda borsayı da çok kötü etkiler
SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
coronanin ayak sesleri bilginize temkinli olun elinizde nakit para olsun