• 18-03-2015, 20:10:50
    #10
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok gerilerse alım fırsatı olur bence.
    Karar öncesi beklediğim kadar bile artmadı dolar. Herkese ılımlı bir karar bekliyor anlaşılan.
    FED sabırlı ifadesini kaldırdı. Piyasa karıştı da konuşma sırasında açık olsaydı dolar alıp satardık da şimdi sadece seyredeceğiz.
  • 18-03-2015, 20:15:13
    #11
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FED sabırlı ifadesini kaldırdı. Piyasa karıştı da konuşma sırasında açık olsaydı dolar alıp satardık da şimdi sadece seyredeceğiz.
    Büyüme ve enflasyon öngörülerini düşürmüş bu sefer de... Dolar yine kurtulamadı. Piyasa kapanmadan biraz daha yükselse satacaktım da fırsat olmadı.

    Neyse 15 dk sonra Yellen konuşacak, hayırlısı...
  • 18-03-2015, 20:17:07
    #12
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyüme ve enflasyon öngörülerini düşürmüş bu sefer de... Dolar yine kurtulamadı. Piyasa kapanmadan biraz daha yükselse satacaktım da fırsat olmadı.

    Neyse 15 dk sonra Yellen konuşacak, hayırlısı...
    Dolar 259un altını da gördü. Bütün gelişen ülke paralarına karşı değer kaybediyor. Yarın bir tek piyasa açıldığı anda mı dolar almak lazım beklemek mi? Sorun orada.
    Ben arttığı zaman 26440dan çıkmıştım. Alım bekliyordum.
  • 18-03-2015, 20:21:19
    #13
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar 259un altını da gördü. Bütün gelişen ülke paralarına karşı değer kaybediyor. Yarın bir tek piyasa açıldığı anda mı dolar almak lazım beklemek mi? Sorun orada.
    Ben arttığı zaman 26440dan çıkmıştım. Alım bekliyordum.
    Gece uzun. Hele bir Yellen konuşsun da... Daha aşağı da gidebilir yukarı da.
  • 18-03-2015, 20:24:15
    #14
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece uzun. Hele bir Yellen konuşsun da... Daha aşağı da gidebilir yukarı da.
    Sepet kur da aşağıya geldi. Euro artmasına rağmen bizde sabit kalıyor şu an.
  • 18-03-2015, 21:05:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolarda beklentiler bitti gibi bir şey, bu hafta bistin haftası olacaktır. Borsada sağlam kağıtlara yatırım yapan en az Yüzde 10 parayı cebe indirir.
    beni dinleyen şu ana kadar en az % 5 parayı cebe indirdi. Hafta sonuna kadar 82 bin bandını göreceğini düşündüğüm Bist'e girenler parasını sadece 5 günde %10 artırmış olacaklar.
  • 18-03-2015, 21:07:57
    #16
    http://www.ekosinyal.com/fed-sabirli...ldirdi-mi.html konuşmanın detayını merak eden arkadaşlar buradan inceleyebilirler.
  • 18-03-2015, 21:15:11
    #17
    ABD Merkez Bankası Fed, faiz artışı için sabırlı olacağı taahhüdünü sözlü yönlendirmesinden çıkarırken, Açık Piyasa Komitesi'nin (FOMC) 2015 yıl sonu için gösterge faiz oranı tahminini yüzde 1,125'ten yüzde 0.625'e indirmesi piyasalarda iyimserliğe neden oldu.

    ÖNEMLİ NOKTA BU.
    Bu sene faiz arttıracak ama az.
  • 19-03-2015, 15:41:09
    #18
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Ne olacak şimdi ?