Dolar 259un altını da gördü. Bütün gelişen ülke paralarına karşı değer kaybediyor. Yarın bir tek piyasa açıldığı anda mı dolar almak lazım beklemek mi? Sorun orada.
Ben arttığı zaman 26440dan çıkmıştım. Alım bekliyordum.
Gece uzun. Hele bir Yellen konuşsun da...

Daha aşağı da gidebilir yukarı da.