Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FED sabırlı ifadesini kaldırdı. Piyasa karıştı da konuşma sırasında açık olsaydı dolar alıp satardık da şimdi sadece seyredeceğiz.
Büyüme ve enflasyon öngörülerini düşürmüş bu sefer de... Dolar yine kurtulamadı. Piyasa kapanmadan biraz daha yükselse satacaktım da fırsat olmadı.

Neyse 15 dk sonra Yellen konuşacak, hayırlısı...