Büyüme ve enflasyon öngörülerini düşürmüş bu sefer de...

Dolar yine kurtulamadı. Piyasa kapanmadan biraz daha yükselse satacaktım da fırsat olmadı.
Neyse 15 dk sonra Yellen konuşacak, hayırlısı...
Dolar 259un altını da gördü. Bütün gelişen ülke paralarına karşı değer kaybediyor. Yarın bir tek piyasa açıldığı anda mı dolar almak lazım beklemek mi? Sorun orada.
Ben arttığı zaman 26440dan çıkmıştım. Alım bekliyordum.