• 27-11-2014, 05:00:42
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim şu anki düşüncem doların çıkarsa max 2.35 -2.40 arası olacağıdır.ama önümüzdeki 8 10 ay içerisinde 2.27 leri geçeceğini pek düşünmüyorum.şu anda euro üzerinden işlemlerimi hallediyorum.
  • 27-11-2014, 07:59:37
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Size tek önerim altın 2,10 seviyelerini görürse direk alın 2015 ortalarında euro yu geçerse şaşırmayın
  • 01-12-2014, 03:26:15
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Her kafadan farklı ses çıkıyor valla kime sorduysam ayrı Elimdeki doların yarısını bozdurdum 2.2 idi bozdurduğumda..Kimi diyor bekle 2.25 olucak kimi 2015 ortalarını bekle diyor garip yani
  • 15-12-2014, 18:15:44
    #31
    CLR34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerinizde olsam hiç beklemeden bozdururdum, daha da geri gelecek önümüzdeki ay göreceksiniz.
    Çok erken SS almışım (5 dk önce).
    Şu an 2,3650'yi geçti...

  • 15-12-2014, 18:21:32
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Ya bas dolari al evi paşam havan olur
  • 15-12-2014, 18:22:54
    #33
    38-40'a dayanınca kafasına vururlar bence.

    Ama müdehale gücü ne kadar kalmıştır ya da ötesine geçerse ne olur bilinmez tabi. Hiç güzel şeyler olmaz.
  • 15-12-2014, 18:28:28
    #34
    bence daha gideri var ... merkez yarın müdahale eder. biraz aşağı salıp tekrar yukarı. 2-3 kez yaşanır bu seneryo ama 17 aralıkda fed toplantısı var. faiz artırımı beklentisi var. eğer gelirse faiz artırımı 2.50 leri konuşmaya başlarız artık. ytd değildir.
  • 15-12-2014, 18:32:14
    #35
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence daha gideri var ... merkez yarın müdahale eder. biraz aşağı salıp tekrar yukarı. 2-3 kez yaşanır bu seneryo ama 17 aralıkda fed toplantısı var. faiz artırımı beklentisi var. eğer gelirse faiz artırımı 2.50 leri konuşmaya başlarız artık. ytd değildir.
    17 Aralık FED toplantısında faiz artırılmayacak, faiz artırımının öteleneceğine dair ifade yumuşatılabilecek sadece. Ve beklenen ifadeyle değişirse o da doları yükseltmeyi sürdürecek muhtemelen.
  • 15-12-2014, 18:35:46
    #36
    Ben 2015'ten sonraki Dolar & Euro kurlarının tavana fırlayacağını düşünüyorum. TL'nin de büyük değer kaybedeceğini. Nedeni de belli. Çözüm sürecinin son safhası o zaman ortaya çıkacak.