Her kafadan farklı ses çıkıyor valla kime sorduysam ayrı Elimdeki doların yarısını bozdurdum 2.2 idi bozdurduğumda..Kimi diyor bekle 2.25 olucak kimi 2015 ortalarını bekle diyor garip yani