napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence daha gideri var ... merkez yarın müdahale eder. biraz aşağı salıp tekrar yukarı. 2-3 kez yaşanır bu seneryo ama 17 aralıkda fed toplantısı var. faiz artırımı beklentisi var. eğer gelirse faiz artırımı 2.50 leri konuşmaya başlarız artık. ytd değildir.
17 Aralık FED toplantısında faiz artırılmayacak, faiz artırımının öteleneceğine dair ifade yumuşatılabilecek sadece. Ve beklenen ifadeyle değişirse o da doları yükseltmeyi sürdürecek muhtemelen.