Ben 2015'ten sonraki Dolar & Euro kurlarının tavana fırlayacağını düşünüyorum. TL'nin de büyük değer kaybedeceğini. Nedeni de belli. Çözüm sürecinin son safhası o zaman ortaya çıkacak.