benim şu anki düşüncem doların çıkarsa max 2.35 -2.40 arası olacağıdır.ama önümüzdeki 8 10 ay içerisinde 2.27 leri geçeceğini pek düşünmüyorum.şu anda euro üzerinden işlemlerimi hallediyorum.