bence daha gideri var ... merkez yarın müdahale eder. biraz aşağı salıp tekrar yukarı. 2-3 kez yaşanır bu seneryo ama 17 aralıkda fed toplantısı var. faiz artırımı beklentisi var. eğer gelirse faiz artırımı 2.50 leri konuşmaya başlarız artık. ytd değildir.